خط من مشغول است
(¯`°•.Alone girl.•°´¯)
دیوانه ام می کند .. فکر اینکه .. زنده زنده .. نیمی از من را .. از من جدا کنند.. لطفا .. تا زنده ام بـــــــــــمان

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك >> بخش تصاوير زيباسازی >> سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خط من مشغول است ...پشت خط بود خدا ...اندكي حرف زديم ...درد دل ميكرديم ...
و فقط فهميدم ...پشت خط مي خنديد ...گفت اي بنده من ...تو مرا نشناسي ...
علت اينست كه هي مي بازي ...عالمي دست منست ...اما تو ...
دل به دنيا دادي من فراموش شدم در قلبت ...قلب خود را آرام ...از خدا بستاندي
و مرا بنده من ..خوب مي پيچاندي ...'گفتم اي آنكه به قول خودتان ..
كل عالم همه در دست شماست ...خط تان مشغول است ..چند ساليست كه من منتظرم ...
نه جوابي داديد ..نه كه پيغام مرا ... به شما مي دادند ...داخل خط شما .. پره پيغام منست...التماست كردم ...
پشت خط مانده دلم...ميشود با منه بيچاره تماسي گيري ...؟چه بگويم كه شما ...شاهيو بنده منم ...
از محبت هايت ...گرمو شرمنده منم ...بنده ام گوش بده ...اشتباهي شده است .
خط قبليه مرا ..واگذارش كردي ..دخترك يادت هست ...جايه من در قلبت ...
دخترك خانه گرفت ...من نبودم آنجا ...تو مرا رد كردي ... اما من ...پشت خط منتظرم...
تا يك روز...باز تو برگردي ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ پنج شنبه 20 / 7 / 1391برچسب:, | ساعت3:6 PM | نويسنده yasi joon |